čo si jak
Eminem
Dobrý den dal sem si perník asi trochu víc začalo mi byt v rytmu srdce a špatné dychani až sem měl ruku na hrudi myslel sem že umřu na druhy den sem se zbudil dychani bylo vklidu jenom sem byl jak lui de fine. Bylo to předavkovaní ??

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Jsem ráda, že je Vám již lépe, že se daný stav neprohluboval, případně, netrval ještě déle. Chápu, že to musela být velmi nepříjemná zkušenost.
Příčiny tohoto stavu mohou být v zásadě dvojí. První z nich souvisí s látkou samotnou a jejím dávkováním. V tomto ohledu bych s Vámi tedy souhlasila v tom, že se mohlo jednat reakci na vysokou dávku pervitinu.
Další možnou příčinu bych viděla v psychickém rozpoložení. Někdy stavy, jaké popisujete, vzniknou primárně na základě psychického stimulu. Je tedy možné, že Vám pervitin, zjednodušeně řečeno, psychicky nesedl a dostavila se tato reakce.
Více se můžete dočíst také zde:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Každopádně, ať už byla příčina jakákoliv, rozhodně bych doporučila opatrnost. Je možné, že se stavy budou opakovat, případně s rozvojem užívání se mohou také zhoršovat.
Zrovna pervitin může odstartovat mnohé psychické poruchy a některé z nich mohou přetrvávat také po skončení užívání. Je tedy na zvážení, zda se Vám chce toto riziko znovu podstupovat.
Každopádně doufám, že se podobná zkušenost nebude opakovat a že se Vám bude dařit dobře.
Pokud budete chtít, můžete se na nás kdykoliv znovu obrátit. Ráda o Vás opět uslyším.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková