Tráva v moči
Chaotik
Měl bych dotaz. Jelikož už měsíc a půl nehulím ale za tuhle dekádu jsem si dál tří prásky dohromady a potřebuji být na konci roku čístý dřív sem hulil denně několik let...je to možné abych byl čistý? Piju vodu, čaje a chodím strašně často na WC

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pokud byste vydržel do konce roku marihuanu nekonzumovat úplně, tak je velmi reálná šance, že Vám testy na přítomnost THC v těle vyjdou negativní. Marihuanu je možné detekovat v moči při pravidelném užívání přibližně do měsíce. Výjimečně je to možné i déle. Do konce roku Vám ještě nějaký ten čas zbývá, takže pokud hulit nebudete, tak je velice nepravděpodobné, že by Vám testy vyšli pozitivní. U testů z krve je doba detekce ještě kratší.
Je skvělé, že jste se rozhodl pro omezení/ukončení každodenního hulení, ať už je to z jakéhokoliv důvodu. Přeji Vám, ať Vám odhodlání nehulit vydrží.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan