THC v moči
Einy
Dobrý den, rád bych se zeptal zda mi rodiče najdou v těle THC domácím testem na moč když jsem hulil asi gram před 5-ti dny? Je mi 16 let vážím asi 72 kg a měřím cca. 182 cm a jsem plnoštíhlý (pokud je to důležité).
Předem děkuji za odpověď :-)

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
děkujeme za Vaši důvěru a za dotaz.
Níže uvádím přehled o tom, jak dlouho je možné u jednotlivých druhů testů přítomnost THC zjistit. Konkrétní doba ale záleží na více faktorech, zejména na délce a intenzitě užívání a na osobních dispozicích.
Z moči je možné THC detekovat 1 - 30 dní, výjimečně déle, záleží na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Z krve je možné THC detekovat do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Předpokládám, že domácím testem míníte asi orientační test z moči. Je pravděpodobné, že po době, kterou uvádíte, bude ještě test pozitivní, přesně ale výsledek nelze dopředu určit.
Domnívám se, že Vaši rodiče přistoupili k testování, protože o Vás mají obavy. Jak asi víte, užívání marihuany má svá rizika, byť jsou často podceňována, neb ve srovnání s některými jinými návakovými látkami jsou mírnějšího charakteru. Nicméně rizika pro Vás jakožto pro dospívajícího jsou vyšší než u dospělého, protože Váš organismus a Váš mozek se ještě vyvíjejí.
Pokud by Vás zajímalo víc informací, můžete se podívat na kapitolu o konopných drogách na stránkách naší poradny: http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html.
Případně můžete zkusit navštívit tento web: http://www.koncimshulenim.cz/.
Kdybyste se potřeboval na ještě na něco doptat, napište.
Přeji hodně štěstí.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová