Pervitin do zahraničí
terez
Dobrý den. Pervitin beru 2 roky téměř každý den a vyhovuje mi to. Teď ale mám jet do Ameriky na 3měsíce a tam dealery neznám. Chci se tedy zeptat, zjistí mi na letištní kontrole, že mám v peněžence třeba 5gramů?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
to, zda u Vás pracovníci při letištní kontrole objeví pervitin nebo ne, Vám stoprocentně nikdo neřekne. Vzhledem k tomu, že letíte na úplně jiný kontinent, tak se dá předpokládat, že kontrola na letišti bude důkladná. Pokud se rozhodnete převážet drogu, vystavujete se riziku obvinění z pašování drogy do zahraničí. S největší pravděpodobností by to pro Vás při odhalení mimo jiné znamenalo, že se do Ameriky nedostanete. Takže pokud můžu, navrhují Vám, abyste myšlenku převážení drogy do zahraničí nerealizoval. Možná to bude pro Vás zajímavá zkušenost, při které zjistíte, že se dá dobře fungovat i bez ilegálních stimulantů.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan