Pervitin v moči
Evik
Dobré odpoledne chci se optat jestli pokud jdu k lékaři s podezřením na zánět ledvin a ponesu tam ranní moč, zda z ní zjistí požití pervitinu ač vyšetření není na to zaměřené. Díky

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
pokud testování není na přítomnost drog zaměřené, užití pervitinu by zjištěno být nemělo. Musely by být použity testy přímo určené k detekci drog, ty ale nejsou obvyklou součástí zdravotních vyšetření. Nicméně užívání drog nemá jen to riziko, že se to dá zjistit při testování. Neuvádíte nic o svém užívání pervitinu, tak nevím, zda se jednalo o ojedinělý experiment nebo zda ho užíváte pravidelněji, ani nevím, zda by mohlo užívání pervitinu mít souvislost s nynějšími zdravotními problémy... (ale nedá se to vyloučit).
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, můžete se na nás znovu obrátit.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová