THC v moči
Martin
Ako dlho drží thc v tele keď fajčím gram skoro každý deň dva týždne v kuse.
A ako sa dajú oklamať močové testy detoxikacia a podobne.

Odpověděl: Amrit Sen
Martine, zdravím Vás.
Děkuji za důvěru a dotaz. Drogové testy se nijak oklamat nedají, ani se nedá odbourávání drog z organizmu nijak významně urychlit. Posílám Vám přehled o tom, jak dlouho, při jakém druhu testů a při jak intenzivním užívání je THC detekovatelné. Pokud užíváte THC tak, jak jste popsal, počítejte s nejdlouhodobější variantou:
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Kdybyste se potřeboval na ještě na něco doptat, napište.
O rizikách, souvisejících s užíváním THC jste nejspíš už slyšel, doporučuji Vám podívat se ještě na stránky naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html,
případně na tento zajímavý a užitečný web, který spustila naše organizace Sananim:
http://www.koncimshulenim.cz/
Buďte na sebe i ostatní opatrný. Pokud jste řidič, intoxikovaný neřiďte, mohl byste způsobit škody na životech, zdraví i majetku.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.