vztah
zmatek
Dobry den pani Mazakova.
Chtela jsem vam moc podekovat za vasi odpoved a chtela jsem poprosit jestli by bylo mozne mi poradit kam se obratit? Ma psychiatricka mi doporucila mudr.Fifkovou ale ta ted neprijima nove klienty. A tak nevim kam se ted obratit.
Jinak potencionalni partner si vybral lecbu takze jsem vlastne rada. Je pravdou ze bychom to nemeli uspechat at se ochranime oba. Jeste jednou dekuji

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkuji za pozitivní zpětnou vazbu. Ráda Vám nějaká zařízení zkusím doporučit. Jak jsem pochopila, potřebujete nyní kontakt na sexuologa, který by měl volnou kapacitu pro příjem nových klientů.
Mohu Vám doporučit kolegy ze Sexuologického ústavu (konzultace jsou bezplatné a nemusíte mít ani doporučení lékaře), můžete se obrátit například na PhDr. Petra Weisse nebo na MUDr. Ivo Procházku.
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/sexuologicky-ustav/charakteristika-pracoviste/
Zde najdete kontakt pro objednání:
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/sexuologicky-ustav/odborne-ambulance/
Doufám, že v zařízení naleznete tu pomoc, kterou očekáváte. Budu držet palce, aby konzultace přinesla to, co má.
Potenciální partner tedy setrvává v léčbě v TKN, jestli tomu dobře rozumím. Myslím, že je dobře, že se snažíte věci neuspěchat.
Pokud budete chtít, kdykoliv nás můžete znovu kontaktovat. Ráda uslyším o tom, jak se situace vyvíjí.
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Tereza Mazáková