Léčebna
Máca
Do které léčebny mě vezmou během pár dnů? Detox nepotřebuju, jsem dobrý. Čekal jsem na Černovice týden a najednou se dozvídám, že místo není. Jsem bez střechy nad hlavou a hlavně CHCI SE LÉČIT.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
aktuální volné kapacity léčeben nejsou nikde k dispozici, ani to není dost dobře možné, protože situace se mění ze dne na den. Obvykle se čekací doby pohybují kolem 14 dnů, můžete mít štěstí a nastoupit i dříve. Nejlepším řešením je začít obvolávat více vybraných léčeben a nastoupit tam, kde bude nejdříve volno. Můžete buď využít odkazu z webu http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ nebo, a to bych doporučovala, navštívit Kontaktní centrum (KC) pro uživatele drog (pokud jste doposud žádné nenavštívil a měl byste zájem, zašlu Vám po uvedení města, kde bydlíte, adresu nejbližšího KC). V KC Vám rádi poradí, jak postupovat, dají k dispozici seznam léčeben a v neposlední řadě si budete moct zatelefonovat zdarma, což se může ve Vaší situaci, píšete, že jste na ulici, také hodit.
Ještě poznámka k detoxu - i když jste "čistý, stejně Vás nejprve dají alespoň na pár dní na detox, taková jsou pravidla léčby.
Ráda bych Vás podpořila v rozhodnutí nastoupit léčbu a rozumím, že nechcete být na ulici a chcete se léčit hned teď. Nicméně Vaše situace, která skončila až takto, jistě netrvá pár dnů, ale spíše měsíců, či let, tak teď zkuste vydržet čekat 14 dní na místo v léčebně a nevzdávejte to!
Budu ráda, když se ozvete, jak to s Vámi vypadá, a pokud budete chtít, pošlu kontakt na výše zmíněné KC ve Vašem regionu.
Vilma Šilarová