lisohlavki
holisofka
Lisohlavki som bral tento vikend je to dvojtiznovi test podstupim ho stredu,test stal asi tak do 15eur takze teoreticki bi to ten test mal prehliadnut dukujem :)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
máte li na mysli běžný multitest, který jste zmiňoval v minulém dotazu, pak Váš víkendový houbičkový "trip" test neprokáže. Pokud by šlo o test z moči z dovozu, specializovaný na detekci psylocibinu, pak by mohl teoreticky ještě po třech dnech drogu prokázat, tento test ale stojí víc, než 15 eur. Psylocibin a spol. se většinou spolehlivě detekuje do 10 hodin od užití, laboratorní test by však, tím spíš, jestli jste za víkend požil více než jednou, což by byl mimochodem dost zbytečný, ale zároveň nebezpečný počin, mohl ještě ve středu psylocibin a psylocin detekovat.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.