injekční užívání
nula
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč člověk který drogu šňupe přejde z téhle formy užívání na injekční užívání drogy, rychlejší a lepší účinek drogy? člověk začínající z injekčním užíváním si dávku aplikuje do noh?aby nešly vidět vpichy?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
důvodů proč, lidi přechází na injekční způsob aplikace muže být víc. Jedním z nich je například i ten, že šňupání drogy už nepřináší takové uspokojení jako předtím. Může to být i z důvodu zničení sliznice nosu a nosní přepážky, kdy už aplikace nosem není možná. Častý je i sociální tlak okolí, co znamená, že pokud všichni známí užívají injekčně a je to považované za normu, tak málokdo vydrží brát dlouhodobě jiným způsobem. Injekční aplikace drogy představuje způsob, kdy je účinek drogy pociťován jako nejvíc intenzivní a s nejrychlejším nástupem účinku.
Těžko říct, proč si začínající injekční uživatel vybírá jako místo aplikace nohy. Většina uživatelů přechází k aplikaci do nohou až potom, jak má natolik poškozené žíly na rukách, že už do nich nejde aplikovat. Snaha o ukrytí stop po užívání může být důvodem aplikace do těchto míst.
Je to všechno na co jste se potřebovala zeptat? Kdyby Vás ještě něco zajímalo, tak budeme rádi, když znovu napíšete.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan