Pervitin a MDA
Petra
Dobrý den,
zajímalo by mě, jestli je možné s určitostí poznat rozdíl mezi MDA a pervitinem. Vím, že obojí vypadá prakticky stejně. Mohu tedy bez nějakých testů poznat jaká látka se doopravdy za krystaly skrývá?
Děkuji a přeji pěkný den

Odpověděl: Amrit Sen
Petro, zdravím Vás,
Děkuji za důvěru a dotaz. MDMA se většinou u nás distribuuje narozdíl od pervitinu v tabletách, nicméně pokud se setkáte s její krystalickou formou, nemáte spolehlivou šanci je bez testu od pervitinu s jistotou rozeznat. Stává se, že distributoři drogy, nebo látky, často i nebezpečné, které vypadají podobně, kvůli většímu výdělku zaměňují, nebo jimi drogy ředí. Doporučuji tedy neužívat nic, co by mohlo působit jakkoli podezřele, tak můžete možná rizika a případné potíže alespoň omezit. V každém případě na sebe buďte opatrná.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.