zavislosti
studentka
Dobry den chci se zeptat dodelavam si dalkove skoku stredni a jsem byvala uzivatelka a mame povinnou cetbu o zavislostech a mame z toho delet referat a na vyber mame z titulu jako je memento,my deti ze stanice zoo,matka davida s atd a ja se na to uplne necitim a nevim jak to vyresit. Poradite mi prosim jak s tim nalozit? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Mohu se zeptat do jakého předmětu? Pokud jde o klasické zpracovávání knih v rámci povinné četby v ČJ, tak pokud si dobře vzpomínám, nejednalo se o témata, ale o daná konkrétní období, ve kterém díla vznikala, nelze se s profesorem dohodnout na jiných dílech?
Napište více a pokusíme se něco vymyslet. Můžete klidně psát do skryté poznámky, ta není součástí veřejného webu, nikdo Váš příspěvek neuvidí, pouze Vy a pracovníci poradny.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
P.S. každopádně je fajn, že jste se dokázala drog vzdát, dáváte si život do pořádku, doplňujete vzdělání - jen tak dál, máte můj obdiv!
S pozdravem MK