pervitin a sex
Ferdo
Doplnam info k dotazu č.485832.
Pervitín som neužil 1x ale viac rokov (3-4 krát za mesiac), erekcia je už takmer nulová, sexuálna túžba 0 bodov :( Čítal som že po dlhodobom užívaní pervínu je erekcia riadená parasympatikom a nie sympatikom, môže sa to dlhodobou abstinenciou napraviť. Vôbec necítim žiadne vzrušenie ani túžbu nechápem to som z toho zúfalý. Dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jak už jsme Vám psaly s kolegyní (dotazy č. 485832 a 824780), měla by déledobější abstinence od drog Vaše problémy vyřešit. Rok by měl být teoretick dostatečný. Možná už teď ale jde spíše o potíže psychické povahy - předpokládáte neúspěch a problémy, a tak se i dostaví. Nejlepší by bylo na celou věc na nějaou dobu nemyslet, to se ale samozřejmě lehce řekne a těžko provede. Zkuste zajít problémy podrobněji probrat s nějakým terapeutem, který se sexuálními poruchami zabývá. Opravdu bych nečekala žádnou neurologickou příčinu, spíš psychickou.