flashback
xy
Pernik jsem bral skoro 20 let, nyní jsem bez mála dva roky čistý, po léčbě závislosti, vše u mne bylo ok, ale posledni dny slyšim hlasy, jsem si jistej že je to jen výplod mého mozku, ale mam strach a nevim co dělat
...čekat až to přejde ?...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
děkuji za dotaz a důvěru, se kterou jste se na naši poradnu obrátil.
Z toho, co píšete, jsem pochopila, že hlasy jste slyšel již opakovaně. Na vašem místě bych tedy nečekala, až to přejde, ale co možná nejdřív bych zašla k lékaři - ideálně rovnou na psychiatrii, a pokud by to bylo možné, vyhledala bych psychiatra se zkušenostmi z adiktologie (závislosti). Raději vyhledejte pomoc teď, dokud víte, že jde o hlasy, které jsou výplodem vaší mysli. Řada lidí právě tuhle chvíli propásne a po nějaké době "se proberou" na oddělení psychiatrie. Mezitím však stihnout "napáchat" spoustu škody - a to nemluvím jen o možných právních nebo finančních problémech, ale hlavně o mezilidských vztazích (rodina, přátelé, kolegové,...).
Kdybyste nevěděl, kde pomoc hledat, napište mi, která větší města jsou vám dobře dostupná a pokusila bych se vám sehnat kontakty na někoho z kolegů psychiatrů, na které byste se mohl obrátit.
S pozdravem,
Gabriela M.