Pervitin a následky užívání
Mirka
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Můj přítel byl závislý na pervitinu. Čistý již 2 roky. Měl zkušenost s předávkováním i pokus o sebevraždu následkem halucinací. Celé dva roky se potýká s občasnýma depresema, kdy nemluví, nejí, nespí. Každá změna ho rozhodí. Trpí neustálou bolestí hlavy a to i po probuzení. Pískot v uších. Také má problém s termoregulací, stále zvýšená teplota do 37.8 Hodně pije a to i v noci. Alkohol nepožívá, stavy se pak jen zhoršují, proto ho nevyhledává ani příležitostně, cvičí. Zajímá mě, zda by to mohl být následek závislosti. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Mirko.
Pokud přítele trápí nepříjemné psychické i somatické stavy (i po dvouletém vysazení  pervitinu a udržení celkové abstinence), doporučuji se co nejdříve, obrátit na lékaře. Takto na dálku přes internet co se děje opravdu nepoznáme. Netuším, kde žijete, ale pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naše zařízení a kolegu, který se na oblast psychických potíží v souvislosti s užíváním nelegálních drog úzce specializuje. Ničeho se nebojte, vše sedá řešit, ale musí se začít. Je zbytečné, aby se přítel trápil, když se mu dá třeba snadno pomoci.
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, o jakou lokalitu by šlo. Pokusíme se Vám vyhledat jiné odborné zařízení. Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK