Pot člověka užívají ho marihuanu
Papro1
Dobry den pracuji v autoskole a mam podezření ze jeden zak uziva marihuanu. Jeho pot ma specificky oder. Je a paticky a ma divny pohled. Chovani neni standartni.

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Z Vašeho dotazu je patrné, že ke své práci přistupujete pečlivě a sledujete, zda Vaši studenti neužívají návykové látky.
Popisujete zvláštní pach jednoho ze studentů a také poněkud zvláštní chování. Lze říct, že pot pravidelného uživatele marihuany opravdu může "zvláštně" vonět, uživatelé se v době akutní intoxikace (tedy přímo po jejím užití) mohou také zvláštně chovat.
Na druhou stranu, ŘP si často dělají lidé  dospívající a ti se obecně také často chovají zvláštně. Dospívající také často mají intenzivní oder potu, ale ještě to nemusí znamenat, že jsou uživateli marihuany.
Dalším faktem je to, že člověk užívající marihuanu může být marihuanou cítit (např. z oblečení apod.), ale neznamená to ještě, že ji užil v době před řízením.
Doporučila bych tedy, pokud máte opravdu odůvodněné podezření, postupovat dle kroků, které formálně náleží k výkonu Vašeho povolání a také z povinností k tomu vyplývajících k Vašim studentům.
Můžete také zkusit své pochybnosti studentovi sdělit, případně upozornit na fakt, že bude-li se situace opakovat, budete postupovat dle regulí související s Vaší profesí, což bych doporučovala.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková