ja už neviem
Tribal
Dobrý večer,
mám priateľa ktorý dlhodobo užíva marihuanu a vyskúšala som ju a zapáčilo sa mi to lenže môj priateľ sa pre-inklinoval po čase na tvrdšiu drogu (péčko)a môj priateľ mi veľa krát ponúkal nech si dám čiaru len sa bojím tak sa chcem spýtať aký to ma dopad, a že akú dávku by som si mala dať po 1 krát.Ďakujem

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
tato poradna je svým zaměřením spíše protidrogová, takže odpověď na otázku, jak velkou dávku pervitinu si dát napoprvé zde rozhodně nedostanete. Píšete, že máte již zdravotní problémy i po pravidelném užívání marihuany, bylo by tedy lepší se spíše zamyslet nad tím, zda užívání drog neomezit, nikoliv navýšit. Pokud byste se rozhodla svoje potíže řešit, budu ráda, když znovu napíšete a můžeme se pokusit společně něco vymyslet.
O účincích a rizicích látek, na které se ptáte, se můžete dočíst mimo jiné zde na poradně: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html, http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/psilocybin.html.
Na závěr bych jen chtěla dodat, že mezi klientkami závislými na drogách, s nimiž pracujeme (obvykle v okamžiku, kdy už mají vážné zdravotní, sociální a další potíže), je řada těch, které pod tlakem partnera-uživatele drog, vyzkoušely poprvé "tvrdou drogu" jako je například pervitin. Pokud Vás partner přesvědčuje, abyste si s ním dala pervitin, tak je spíš na zvážení, zda setrvávat v takovém vztahu, než to, jak velkou dávku pervitinu si dát napoprvé...
Vilma Šilarová