doléčovací centra
hanka
dobrý den, potřebovala bych vědět, zda existuje nějaký seznam doléčovacích center, jsem momentálne na léčení v bílé Vodě a mám zájem o následné chráněné bydlení, jen nevím, kam se obrátit.
Děkuji za odpověď
Hana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Hanko.
Zde se můžete podívat do databáze kontaktů zařízení specializující se na drogovou problematiku. Do kolonky kraj, zadejte kraj, ve kterém zařízení hledáte (např. ústecký), do kolonky druh v tomto případě Následná péče a doléčování.
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Ráda bych, ale připomněla, že ne všechna Doléčovací centra a zařízení Následné péče poskytují ve svých službách i chráněné bydlení.
Neuvedla jste, kdy Vám léčba končí (je nutno vše zařizovat v předstihu) a také v jaké lokalitě chráněné bydlení hledáte. Pokud byste chtěla s tím více pomoci, napište prosím znovu a uveďte více informací (kdy léčba končí, kolik Vám je let, odkud jste a kde hledáte zařízení...).
Můžete využít i tvz. ,,skrytou poznámku" - ta není součástí veřejného webu, nikdo jiný tedy než Vy a pracovníci poradny Váš příspěvek neuvidí.
Pokud byste měla zájem o CHB v Praze, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, zde kontakt:
Doléčovací centrum, o. s. SANANIM
Ovčí hájek 2549/64A,  Praha 13
mapa
Telefon:   251 614 070
Email: aftercare@sananim.cz
Více informací zde: http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc).html
Zde info jak postupovat, podání žádosti, kontakt kam žádost poslat, v příloze formulář Žádosti o přijetí do CHB: http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/prijem-klientu.html
Dále vypisuji další možnosti různě po ČR:
Doléčovací centrum Jamtana - Podané ruce
Francouzská 36, Brno, 60200
jamtana@podaneruce.cz
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6, Liberec, 46001
cas@advaitaliberec.cz
Dům na půl cesty - Doléčovací centrum Renarkon
Mariánskohorská 1328/29, Ostrava - Moravská Ostrava, 70200
dcrenarkon@seznam.cz
Program následné péče CPPT
Doudlevecká 71, Plzeň, 30100
ambulance@cppt.cz
Šance - resocializační institut
Ctiborova 3091, Kladno, 27201
resoc@resoc.cz
Chráněné bydlení a podporované zaměstnání Magdaléna
Včelník 1070, Mníšek pod Brdy, 25210
chrpa@magdalena-ops.cz
Děčínské doléčovací centrum - Centrum sociálních služeb Děčín
Fűgnerova 18, Děčín, 40501
hosek@cssdecin.cz
Circle of life - resocializační centrum
Koněšín 24, Třebíč, 67502
circleoflife@circleoflife.cz
Následná péče o ex-uživatele drog s podporovaným bydlením White Light I.
Drážďanská 106, Ústí nad Labem, 40007
dolecovak@wl1.cz
Doléčovací centrum PREVENT
Tylova 156/23, České Budějovice, 37001
cnp@os-prevent.cz
Teen Challenge Plzeň
Husova 14, Plzeň, 30100
office@tycko.cz
Program následné péče TK Krok
Komenského 2124, Kyjov, 69701
pnp@oskrok.cz
Vaše příjmení jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu, kterou zaručujeme všem pisatelům. Doporučuji zavčasu začít vše zařizovat. Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám daří. Pokud bude třeba, klidně si napište o pomoc. Držte se!
S pozdravem MK