nejblizsi lecebny drogove
IVANA
dobry den,dekuji za odpoved jiz jsem psala dotaz ohledne ve kamaradky ktera je drogove zavisla,nejblizsi vetsi mesto je Olomouc je z Prerova dekuji za odpoved

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
jsem rád, že jste znovu napsala. Jak už jsem psal v předchozí odpovědi, tak nejlepší variantou na začátek je aby se Vaše kamarádka zastavila do nejbližšího kontaktního centra, kde by se mohla domlouvat na dalším postupu. Přímo v Přerově sídlí kontaktní centrum pro uživatele drog. Posílám Vám kontakt na toto zařízení. Zkuste kamarádce nabídnout ať se jim zkusí ozvat a domluvit si schůzku. Úvodní konzultace muže proběhnout anonymně a pokud o to kamarádka bude stát, tak jí do centra určitě můžete doprovodit.
Zatím se mějte dobře!
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Kappa - Help
Kojetínská 11/382, Přerov.
Zuzana Dopitová - sociální pracovník, vedoucí kontaktního centra
tel: +420 773 821 003