více otázek
choopers
Dobrý den,první zkušenost z pervitinem jsem mel na stredni skole to mi bylo 16let.Mam par otázek nejsem pravidelný uživatel ale jde o to po několika letech celkem po 13letech,jsem opět doma na nemocenské se zánětem močových cest,neplánovaně dorazili kolegové z práce pilo se a došlo na i na drogy jelikoz trávu nekouřím a vlastně vůbec drogy neuznávám,nějak jsem se ani nenechal dlouze přemlouvat a dal si půlku čáry.jelikož drogy neužívám jen přílozitostne tak jsem si řekl ze mi to neuškodí,jenže opak byl jiný ráno po probuzení si dali ostatní další částí já si dojel svoji půlku,normálně jsem se naobedval,jen jsem uplne zapomel ze v pondeli nesu moc k doktorce na kultivaci tak nevim zda to zjisti,dnes 31.10.2014zjistili nadprumerny hodnoty nejakych bakterií co jsou přenosne pohlavně pro jistotu jsem si nechal dnes udělat testy na Hiv,vím že jsem přítele nepodvedl,ale nemuzu mluvit za nej.Byl jsem v prácp odnést lístky na peníze vše jsem řekl kolegům a ti po práci přijeli něco se vypilo a opět něco se dalo,jsem nějak nesvuj zjistili mi rakovinu varlat nějak se to řešilo pilo se a opět to skončilo u pervitinu teď mam obavu zda můžu v pondělí bez starostí řídit a policie při běžné kontrole nic ze slin nezjistí,pokud ano tak jak se nám zachovat po tom všem co jsem se dnes 31.10 2014 dověděl??počítám ze ráno 1.11.2014 bude probíhat snídaně a čára můj problém je v tom ze potřebuji v pondělí řídit auto a podstoupit další testy.děkuji za odpověď

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
testy z moče dokážou detekovat užití pervitinu přibližně do 21 dní. Záleží na intenzitě užívání, zkonzumovaném množství a dalších faktorech. Při občasném užívání byste měl mít testy negativní do týdne. U testů ze slin (které používá i Policie ČR) je předpoklad, že budou pozitivní přibližně do 3 dnů. Stejná doba platí i u krevních testů. Neobával bych se toho, že by Vám Vaše doktorka udělala u lékařské prohlídky i testy na přítomnost stop po užívání drog. Tyto testy nejsou běžnou součástí zdravotních prohlídek. Pokud by Vás zastavila Policie ČR a podstupoval byste testy ze slin, nebo z potu, tak je možné, že by Vám testy vyšli pozitivní. V případě, že by se tak stalo tak je důležité podstoupit ještě i laboratorní rozbor krve aby se zjistilo, zda jste aktuálně pod vlivem nebo ne. Pokud budete řídit alespoň 24 hodin od posledního užití, tak se s největší pravděpodobností v laboratorních testech ukáže, že jste nebyl pod vlivem a že užití pervitinu proběhlo už před delší dobou. Laboratorní konfirmace představuje běžný postup, takže by policisté neměli být proti.
Píšete, že se jednalo o užití po dlouhé době, nicméně proběhlo celkem intenzivně. V případě, že by Vám do budoucna užívání pervitinu způsobovalo nějaké potíže, tak budeme rádi, když znovu napíšete. Samozřejmě Vám ale nic takové nepřeji.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan