syn
micina
Z Prahy nejsme a kde jsme se v Praze ptali(protože to nemáme daleko) nechtějí n´ho nikde vzít. Není z Prahy, Bydlíme v Milovicích u Nymburka, nevíte o nečem kde by ho vzali? Právě že s duální porucho je to těžké skoro všude. v Esetu na praze 10 nám řekli ať to zkusíme po novém roce a v Ondřejově vůbec duální pacienty neberou a už vůbec nepražáky. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
na Ondřejově určitě duální diagnózy berou, mají to na stránkách, ověřovala jsem to i telefonicky. Jak je to s nepražáky, to tedy nevím, ale většinou nebývají tato zařízení vázána na místo bydliště. Zkuste prosím znovu zavolat na tamní recepci a domluvit se. Jinak je to trochu problém, měli by ho přijmout v psychiatrické léčebně a nebo v ambulancích, ale je třeba to obvolat. S tím by Vám ale rozhodně měla pomoci jeho psychiatra, pokud ona sama s tímto typem pacientů dostatečně nepracuje. Ona je ten, kdo by ho měl v takovém případě doporučit jinam.