extáze
mouches
Dobrý den, za týden jsem si dal přes 20 tablet extáze... už 6 dní jsem čistý, normálně jím, pracuju... ale stále mám problémy s tlakem nebo nevím co to může být. Pociťuju takový tlaky v hlavě jako by mě kopl proud. Není to pořád, ale poměrně hodně často. Začínám se bát, že by to mohlo být i něco jinýho než tlak, proto Vám píši, jestli by jste náhodou nevěděl, co to může způsobovat. Děkuji moc za odpověď

Odpověděl: MUDr. Tomáš Páleníček
Dobrý den.
No to je velmi těžko říci. Může se jednat jak o psychosomatickou záležitost (což nejspíše je), tak i o něco jiného. Není nad to navštívit lékaře, probrat s ním konkrétní obtíže, realizovat základní somatoneurologické vyšetření, změřit tlak a pulz, natočit EKG a podle toho se rozhodnout co dále. Faktem je že takováto dávka MDMA může s organismem již celkem zahýbat. Navíc není vyloučeno, že se ještě organismus zcela nevyčistil a že mohou přetrvávat některé centrální následky včetně např. nedostatku serotoninu.
MUDr. Tomáš Páleníček