zuby - surne!!!
fetak
pervitin snupem v priemere raz za mesiac, 2-3 dnove tahy...po poslednom raze som vsak zistil ze mam zubnu sklovinu z hryzakov fuc...ked nieco jem alebo pijem strasne to boli...co mam robit???? dakujem!!!

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz a důvěru, s kterou se na nás obracíte. Ptáte se na to, co dělat s bolestí zubů.
Pervitin často tlumí produkci slin, zuby se o sebe začnou dřít a mohou se zvýšenou měrou kazit. Pomoci Vám v této oblasti může žvýkačka - zkuste příště při užití pervitinu žvýkat, můžete tak zmírnit další devastaci zubů, které se však bohužel při dalším užívání v jisté míře stejně nevyhnete.
Chápu, že problémy se zuby opravdu dokáží znepříjemnit život. Obávám se však, že Vám nemohu poradit nic jiného, než návštěvu zubaře. Pokud nemáte vlastního zubaře, můžete se v případě akutních obtíží obrátit na zubní pohotovost.
Bohužel je také pravděpodobné, že další užívání pervitinu může broblém ještě zhoršit. Je tedy na zvážení, jestli Vám užívání pervitinu za to stojí. Zubní obtíže také s užíváním nemusí přímo souviset, ale je fakt, že ať už problémy se zuby z užívání pramení nebo ne, pokračováním v konzumaci pervitinu se problém může ještě zhoršit.
Doufám, že najdete dobrého zubaře. Pokud budete chtít, můžete se na ná s kdykoliv znovu obrátit.
Přeji pokud možno pěkný zbytek dne,
Tereza Mazáková