Předavkovaní
kyklop
zdravím nejsem odborník na pervitin ale jednou sem si dal trošku asi 12mg za dva dny a začalo mi byt srdce v rytmu a dychalo se mi huř předavkoval sem se tim ?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pervitin patří mezi stimulanty a k jeho základním účinkům patří to, že stimuluje jak tělo tak mysl uživatele. V podstatě u každé intoxikace pracuje tělo, včetně srdce víc než obvykle. Intoxikovaný má vyšší tepovou frekvenci než je u něho běžné. Předávkování se zpravidla projevuje tak, že uživatel pociťuje bolest na hrudi a muže upadnout do bezvědomí. Potíže s dýcháním můžou být taky přítomné a u předávkování jsou běžné svalové křeče.
Nenapsal jste toho moc, takže nedokážu odhadnout, zda šlo o předávkování, které by pro Vás mohlo být i fyzicky ohrožující. Píšete, že jste si dal 12mg v průběhu dvou dní - což je velmi nízká dávka, a nevím, zda nejde o překlep. Každopádně pokud intoxikace neprobíhala, tak jak jste si představoval, tak by to mohlo pro Vás být znamením, že užívání pervitinu možná není to pravé. Braní pervitinu přináší různá pozitiva, ale na druhé straně má i spoustu negativních dopadů jak na tělo, tak i na psychiku uživatele. Zkuste si před dalšími experimenty něco o pervitinu načíst. Například i na stránkách naší poradny.
Zatím se mějte dobře, a kdybyste se potřeboval na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan