sestra
katy
Dobrý den, dozvěděla jsem se, že má mladší sestra bere pervitin. Je jí 17 let. Nejdříve jsem tomu nevěřila, říkala jsem si, kde by na to vzala peníze. Bohužel při dalším \"pídění\" jsem zjistila, spí s chlapci za peníze. Chtěla bych vědět, jestli je sex za peníze s nezletilou trestný? A dále jestli byste mi poradila, co dělat s tou drogou? Šlo by to řešit i bez zapojení rodičů?
Moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
sex s nezletilou dívkou za peníze je trestným činem. Tedy ne pro ni, ale pro "zákazníka". Celkově je to hodně choulostivá situace, je třeba zvážit co dál, aby člověk víc neuškodil než nepomohl. Zapojení rodičů se ve výsledku asi nevyhnete, vzhledem k tomu, že je sestra nezletilá. Mají za ni přeci jen právní i morální zodpovědnost. Můžete se ale i poradit o tom, jak je zapojit co nejvhodněji (nepíšete, proč se Vám do toho nechce). Nejvíce záleží na tom, jaký máte se sestrou vztah a jak se ona k celé situaci staví. Podle toho pak máte různě velký prostor k působení. Každý případ je individuální, nejlépe je jít se tedy poradit osobně, jak asi i plánujete. Nejlepší by bylo obrátit se o pomoc na o.s. Semiramis (www.os-semiramis.cz), přímo u Vás žádné služby nejsou.