leceni drogove zavislosti
luca
Chci se zeptat jestli existuje nejaka pomoc...zjistila jsem ze jsem tehotna jsem nekolik let zavisla na pervitinu uzivala jsem nekolik let kazdy den tak trikrat az petkrat co jsem zjistila ze jsem tehotna tak jsem si nedala to je asi ctrnact dni cjci vydrzet nebrat ale nevm jak....existuje nejake misto kde by mi poradili jak dal ...popripade jak zacit normalne zit pernikem jsem si i vydelavala a ted kdyz n3beru jsem uplne bez penez.....jsem z olomouce...dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
určitě pro Vás možnost pomoci existuje. Záleží na tom, o co byste měla zájem, a jak konkrétně byste si pomoc představovala. Nevím, zda uvažujete i o možnosti absolvovat některou z forem léčby drogových závislostí. Pokud ano, tak by nejlepší bylo abyste navštívila nejbližší kontaktní centrum. Kontaktní centra jsou nízkoprahová zařízení, která svoje služby poskytují lidem, kteří mají potíže s užíváním návykových látek. Služby kontaktních center jsou bezplatné a úvodní konzultaci můžete absolvovat i anonymně.
Konzultace v kontaktním centru Vám může pomoct zorientovat se v nabídkách pomoci a pracovníci centra Vám můžou taky doporučit konkrétní zařízení, které je pro Vás a Vaší situaci nejvhodnější. V České republice jsou i léčebná zařízení, která se specializují na těhotné klientky, případně na matky s dětmi, takže Vaše situace určitě je řešitelná. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na Olomoucké kontaktní centrum. Zkuste se jim ozvat co nejdřív a domluvte si úvodní schůzku.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Olomouc Sdružení Podané ruce
Sokolská 551/48
779 00 Olomouc
Mob.: +420 778 411 689
kcentrum.ol@podaneruce.cz