Limity-MDMA-25ng/l
spontální Víťa
Reaguji na novou tabulku limitů. www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/268376-drogy-za-volantem-ode-dneska-plati-stanovene-limity Mám tomu rozumět,že když si dám na akci jen půlku tablety extáze v kombinaci s legálním kofejnem v podobě energidrinků,coly a kafe,tak můžu klidně jet domů autem?

Odpověděl: Amrit Sen
Spontánní Ví'to, zdravím Vás.
S půltabletou v sobě po akci domů jet nemůžete. Jedině, že byste si dal "Extázi", která nebude MDMA obsahovat, i to se může stát... Různé tablety Extáze obsahují různá množství účinné látky, případně další, často i nebezpečné příměsi. Po běžné "funkční" půltabletě by Vám s velkou pravděpodobností orientační testy při silniční kontrole MDMA detekovaly, následné krevní testy by nejspíš potvrdily hladinu, která je pro řízení motorového vozidla nepřípustná. Nehledě na to, že řízení pod vlivem drog sebou přináší řadu dalších rizik a kromě odebrání řidičského průkazu i trestní postih. Doporučuji Vám tedy neřídit, pokud nebudete naprosto střízlivý. Mohl byste ublížit sobě i dalším lidem a způsobit řadu škod. O rizikách užívání MDMA nejspíš něco víte, ale zkuste radši ještě nakouknout na stránky naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/mdma-extaze.html
Přeji Vám vše dobré, kdykoli se ozvěte, a hlavně, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen.