Drogy, léky, nemoci..
ehm
Měla bych prosbičku - jestli se můžete vyjádřit ohledně mého trochu choulostivého a trochu dost hloupého problému, dřív, než půjdu něco řešit za obvodním doktorem.. předem dík.
Je to už poněkud více než pár dní, co jsem pojala podezření, že něco nemám v cajku -jaksi- mezi nohama. Hanba mi, že jsem lempl a kašlu na svoje zdraví, šla jsem k doktorovi teprv když mě stihl velmi bolestivý zánět a - opět hanba mi - na další prohlídku po dobrání ATB jsem už neměla dost času. A taky se mi nechtělo, ale to je jedno.. no každopádně - předevčírem mi už přišlo, že ten hlen, co ze mě vychází, je fakt divný, a (místo návštěvy lékaře, ehm) zkusila jsem si udělat roztěr pod mikroskop. Jen nebarvený, takže nic moc viditelnost čehokoliv, ale podle toho, CO tam bylo vidět, tak jsem si jistá, že mám Trichomonas vaginalis a to docela dost.
Teď dotaz-část 2: proč to píšu vám.. už něco přes rok užívám pervitin, podstatně \"zodpovědněji\" než léky, které bych měla. (ano, dávám si facana, ..) A můj problémek spočívá v tomto - 1) se tak trochu bojím přijít za obvoďákem, který mě viděl naposled před půl rokem - a kromě teda toho, že jsem měla přijít na kontrolu a vybodla jsem se na to, tak se mě už tehdy ptal, jestli se cítím dobře, nemám horečku nebo atd atd, a o tom fetování jsem mu samozřejmě nevykládala - no teď už asi nikomu nic nenakecám, když stačí pohled ze tří metrů a je jasno. Prostě se bojím tam jít, že budu muset s pravdou ven.
2) nevím, čím se tahle poševní radost dneska léčí, ale vy už jste se možná s dotazy podobného typu setkali, když odpovídáte takovým hovádkům.. takže.. snesla by se ta léčba s nějakým tím malým šňupnutím, nebo by to bylo hodně zlý? ..já vím, že tohle je dotaz na přesdržku, ale nebudeme si lhát - když jsem předtím na ten zánět dostala ATB na 14 dní, (před začátkem léčby už jsem 2 dny nic nebrala, jak mi bylo blbě), zařekla jsem se, že přece nejsu tak pitomá, abych na ATB sjížděla piko, že v tom stavu a s těma bolestma by mě to nanejvýš složilo, že to těch 14 dní dám, byla jsem si tím naprosto jistá, vůbec jsem na to neměla ani chuť, nic. Bolesti mě zaměstnávaly natolik, že se mi to vyloženě hnusilo. ..noale bolesti po třech dnech ustoupily a já potřebovala dohnat věci, co jsem v práci odbývala, když mi bylo fakt nejhůř, a taky jsem najednou dostala chuť a strašně jsem se těšila a blablabla, prostě všechny řečičky o tom, že nejsem pitomá, šly do kelu a zbytek léčby jsem vesele profrčela. ..a teď si sice můžu sypat popel na hlavu a lomit rukama nad svými játry a dušovat se, že to tentokrát neudělám, no pravda je taková, že jsem za toho půl roka abstinovala dohromady asi týden a jsem si vědoma toho, že to nebyl žádný pokus o očistu, jen prostě \"průser-došlo piko\". Samotné mi to zní dost hrozivě, jsem si vědoma své závislosti a taky totální absence zdravého rozumu, částečně se s tím jakože snažím něco dělat, není mi to úplně jedno - ale souhrou vícero faktorů, o kterých můj andělsky trpělivý konzultátor na Káčku ví, tak v současnosti je pro mě byť jen představa abstinence ..víceméně nesnesitelná a nepřijatelná :-/ ..OK, teď, jak to po sobě čtu, tak mi dochází, jak děsně trapné výmluvy ze sebe sypu.. fuj.. \"ale pochopte mě, já se fakt snažím, ale-\" hm.. bla bla.. no to teď nevyřešíme, bohužel se tady nějaká fetka bude bránit intervencím, jak to jen půjde, a i kdyby chvíli sekala latinu, stejně si, taky jak to jen půjde, najde zas nějakou se skřípějícími zuby přijatelnou omluvu pro další přešlap(y),(další tisíce a tisíce..)
Mno.. trochu jsem odbočila. V bludišti té mé hlavy je teď ale těžké najít jinou než slepou uličku. Tak prosím byl-li by někdo ochoten mi odpovědět (i když odpověď znám, žejo - že by to chtělo nebejt blbá a nebrat..) prostě s přihlédnutím k tomu, že blbá jsem a v dohledné době asi blbá i budu, co naplat.. tedy prosím zodpovědět issue Vagina-plná-bičenek; ten issue Hlava-plná-h*ven si probereme na konzultaci..
..kuju. Pěkný víkend přeje Blbka

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Cením si Vaší důvěry. Váš problém není nijak hloupý, ostych chápu a určitě je rozumné potíže bez prodlení řešit. Onemocnění, na něž máte podezření je v našich krajích poměrně běžné. Chápu, že se bojíte toho, že by lékař mohl zaregistrovat příznaky Vašeho užívání drog, to ale na probíhající léčbu vliv mít nebude. Je na Vás, nakolik se budete ochotná lékaři svěřit... Je možné, že Vám lékař otázku na toto téma vůbec nepoloží. Bylo by výhodnější, aby lékař věděl o všech okolnostech souvisejících s Vaším zdravotním stavem, i když rozumím tomu, že Vám to nemusí být příjemné. Pokud skutečně máte trichomoniázu (může jít i o jiné onemocnění), nebude její léčba složitá, pokud dodržíte všechna doporučení lékaře. To znamená, kromě pravidelného užívání všech předepsaných léků, sexuální abstinence v průběhu léčby, která se provádí většinou chemoterapeutiky, nebo antibiotiky v podobě tablet, případně vaginálních čípků, pokud možno neriskovat oslabování organizmu užíváním pervitinu v době léčby. Léky určitě doužívat, i kdybyste "ujela" a nevydržela čistá. Pokud máte stálého partnera, měl by se léčbě souběžně s Vámi podrobit i on, přestože nemusí pozorovat žádné příznaky onemocnění. V opačném případě se budete vzájemně opakovaně infikovat. Pro prevenci opakované nákazy někým s předchozích, nebo budoucích sexuálních partnerů doporučuji používat kondom. Píšete, že docházíte na konzultace do Káčka. Z Vašeho dotazu není úplně čitelné, nakolik dokážete být k odborníkovi, kterého navštěvujete, otevřená a upřímná, aby mohly mít konzultace významnější efekt. Nemyslím si, že jste, jak píšete "blbá", naopak. To, že jste schopná sebereflexe by mohl být bonus, který Vám může pomoci, pokud byste se odhodlala pokusit se o změny pozitivním směrem. A že by to chtělo "nebrat" víme oba. Z toho, jak svoji situaci popisujete vyplývá, že jste závislá, takže úplně rozumím tomu, že Vám může být abstinence na (vlastní) povel v tuto chvíli nedosažitelnou metou. Zdůrazňuji "v tuto chvíli", protože pokud byste se rozhoupala k nějaké formě terapie a poctivě ji absolvovala, máte velkou šanci na úzdravu a šťastnější život. Takový, jaký žije mnoho bývalých klientů, někteří z nich byli okolím dokonce označováni za "beznadějné", se kterými jsme v kontaktu. Dlouhodobě abstinují, mají partnery, rodiny, zajímavou práci, koníčky, umí se bavit a obohacují lidi kolem sebe. Odhaduji, že o možnostech, typech léčby a zařízeních která ji poskytují, jste od svého konzultanta slyšela. Budeme rádi, když napíšete, jak si stojíte, jak se Vaše situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše odpověď k něčemu užitečná. Kdykoli se ozvěte, ptejte se.
Seberte kuráž, na nic nečekejte, vyhledejte lékařskou pomoc, nikdo Vám hlavu neutrhne.
Přeji Vám vše dobré a hodně štěstí,
Amrit Sen.