uzkost
aaa
Dobrý den,
Mám za sebou léčbu dolecovani s chráněnym bydlením i ambulantni dolecovani abstinuju od drog zhruba dva a půl roku a ocitla sem se v situaci kdy ode mne odešel pritel a sem zase sama prepadavaji mě hrozne úzkosti, chute a sama se spoustim i přesto že to nechci nevím si rady jak z toho ven prosim poradte jak to zastavit dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel se stává, že i po letech se v těžké situaci zase zapnou staré mechanismy a chutě se objeví. V takové situaci neváhejte a obraťte se na odbornou pomoc. To jste vlastně udělala, ale po internetu by nám trvalo zbytečně dlouho celou situaci probrat. A už by mohlo být pozdě. Nejlépe zajděte znovu za terapeutem, ke kterému jste dcházela na doléčování. Jestli to z nějakého důvodu nejde, zavolejte tam alespoň, ať Vám doporučí jiného odborníka, kterým s podobnými problémy umí pracovat. Neotálejte s tím, čím dřív, tím menší je riziko, že se chutím neubráníte.