Pervitín a erekce
Ferdos
Dobrý den,cca.pred rokom som po opojení alkoholom užil pervitín a nedokázal som sa sexuálne stimulovať pri pokuse o sex. Dačo mi akoby puklo v hlave a vyfičalo, od tej doby mám problém s erekciou, sex.vzrušením ako aj s citlivosťou penisu. Bol som na neurologickom, urologickom, endokrynologickom a mnoho dalších vyšetreniach a nikto mi nevedel na nič príst. Viete mi prosím pekne poradiť, strácam chuť do života. Dakujem pekne za skorú odpoveď.

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz a za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Neuvádíte, zda se před rokem jednalo o jednorázový zážitek, nebo zda alkohol či pervitin užíváte pravidelně a dlouhodobě. Při dlouhodobém užívání obého se mohou sexuální dysfunkce objevovat a stává se to poměrně často. Jedinou vhodnou pomocí je pak s užíváním těchto drog přestat. Pokud by dosažení abstinence bylo problematické, doporučuji vyhledat některou z organizací, které nabízejí podporu lidem majícím problémy s drogami. Kontakty podle místa bydliště je možné vyhledat zde: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.htm.
Pokud šlo o jednorázové užití, experiment, který má tyto dlouhodobé následky, nejedná se o typickou situaci. Na drogu ale každý reaguje individuálně, Při užití pervitinu sice řada lidí může zažít zvýšenou chuť na sex, stimulaci k většímu výkonu a dosáhnout v určitém směru intenzivního zážitku, u někoho to však může mít efekt zcela opačný, tak jako jste to zažil Vy. Pokud Vaše potíže trvají už rok, přestože jste od té doby pervitin neužíval, nebo ve vyšší míře neužíváte alkohol, není to obvyklé, a chápu, že je pro Vás tato situace náročná a znepokojující. Pokud jste tak ještě neučinil, můžete se obrátit na sexuologickou ordinaci v místě bydliště. Pokud jste už využil všechny možnosti klasické mediciny a žádný fyzický problém nebyl objeven, může být příčina psychického rázu. Můžete se obrátit na psychoterapeutickou pomoc, případně na lékaře zabývajícího se psychosomatickou medicinou. Pokud znovu napíšete a uvedete region, ve kterém bydlíte, můžeme Vám pomoci vhodný kontakt vyhledat.
Přeji Vám brzké zlepšení Vašich potíží. Pokud byste se chtěl na něco doptat, můžete se na nás kdykoliv znovu obrátit.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová