roztrousena skleroza a pervitin
jess
Dobry den, chtěla bych se zeptat na mozna rizika uzivani pervitinu konkrétně při roztroušené skleroze... ? Obecná rizika znám, rada bych vědela co mi muze hrozit při této diagnoze. Dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádíte, že obecná rizika spojená s užíváním pervitinu znáte, nebudu je tedy zde vypisovat. Také předpokládám, že máte dostatek informací o své diagnóze. Stačí si tedy dát veškeré informace dohromady. Roztroušená skleróza je chronické autoimunitní onemocnění, při kterém lidský imunitní systém napadá centrální nervovou soustavu. Konzumace pervitinu přináší mnoho rizik i pro zcela zdravé jedince. Oslabení imunitního systému je jedno z nich = takže je Vám asi jasné, že pro kohokoliv s jakoukoliv Dg, to znamená zhoršení zdravotního celkového stavu. Také nelze opomenout skutečnost, že kombinace drog a další medikace je vždy velký problém.
Doporučuji se pervitinu obloukem vyhnout, dodržovat léčebný režim stanovaný ošetřujícím lékařem a zbytečně neriskovat zbytečná případná zhoršení.
Netuším, co Vás vede k těmto myšlenkám, pokud budete mít chuť, můžete napsat více (lze využít i skrytá poznámka, ta není součástí veřejného webu).
Zatím se mějte hezky, buďte na sebe opatrná a ozvěte se.
S pozdravem MK