prvni pomoc thc
blbec
Pri nejapnem zertiku jsem snedl 2 kolacky s thc v kombinaci s alkoholem. Nejdrive nic a pak mi bylo hodne zle. Mam vysoky tlak. Nemyslim, ze bych si to chtel zopakovat. Je mi 55. Jen pro jistotu\\\\\\\' je nejaka prvni pomoc?

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
jak je to dlouho, co se Vám tato nepříjemná příhoda stala a jak se aktuálně cítíte? Je více než pravděpodobné, že nepěkný zážitek odezní samovolně. Ve fázi akutní intoxikace je dobré pít vodu a odpočívat, jiná "první pomoc" neexistuje. V případě, že by Vám bylo opravdu hodně zle a stav se nezlepšoval (ať už z psychických důvodů, což se někdy po konzumaci marihuany může stát, nebo z fyzických - píšete, že máte vysoký tlak), je dobré pro jistotu vyhledat lékaře.
Doufám, že už je Vám lépe a budu ráda, když ještě napíšete.
Vilma Šilarová