thc
carsi
ted ve poneli jsem si dal posledniho speka a chci vedet jak to dostat z moci kdys mam ve steredu testi z moci predem dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
omlouvám se za pozdní zodpovězení dotazu. THC se dá detekovat při testech (obvykle se dělají ze vzorku moči) poměrně dlouho. Obávám se, že pokud jste si dal jointa v pondělí, tak ve středu byly testy pozitivní. Metabolity THC lze prokázat v moči od několika dní až po jeden měsíc po posledním užití a výjimečně i déle. Pokud se jedná o jednorázové užití, je tato doba kratší, v případě, že se jednalo o předchozí intenzivní a dlouhodobé užívání, bude se blížit spíš té horní hranici. Při testech z krve se dá prokázat cca do 14 dní. Vylučování THC z těla se urychlit nedá.
Nevím, proč Vám byly prováděny testy ani co Vám hrozí v případě, že byly pozitivní.
Kdyžtak napište, jak situace vypadá a uvidíme, jak bychom Vám mohli pomoci.
Bára Orlíková