místní pracoviště, praha 9
Karlos
Zdravím,
četl jsem otázku předem o té matce jak hlídá dceru. Kde prosím na Praze 9 je odborné centrum kam si zajít promluvit, popovídat si ... Užívám občasně, cca 1-2x týden. Ale nemůžu se toho zbavit a chci úplně. Díky moc za odpověd.
S pozdravem Karlos.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a oceňuji, že jste se rozhodl vyhledat odbornou konzultaci. Služby pro uživatele drog nejsou v každé městské části. Kontaktní centra, která poskytují poradenství lidem aktuálně užívajícím drogy, jsou v Praze tři: KC SANANIM, Nízkoprahové středisko Drop in a Kontaktní a poradenské centrum Stage 5 organizace Progressive. Na konzultaci je třeba se předem objednat. Další možností, kterou lze využít i bez objednání, je návštěva Motivační skupiny, kterou každé úterý a čtvrtek od 10:30 pořádá Denní stacionář SANANIM. Níže Vám přikládám kontakty na všechna zmíněná zařízení.
Mějte se fajn
Vilma Šilarová
KC SANANIM
Na Skalce 819/15,  Praha 5
283 872 186
kacko@sananim.cz
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
DST SANANIM
Janovského 26, Praha 7
220 803 130
220 800 041
605 212 175
stacionar@sananim.cz
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/co-nabizime.html
Nízkoprahové středisko Drop in
Karolíny Světlé 18, Praha 1
222 221 124
stredisko@dropin.cz
http://www.dropin.cz/index.php/home
Stage 5 Progressive
Mahenova 4, Praha 5
257 217 871
605 319 926
stage5@progressive-os.cz
www.progressive-os.cz