prosba
Prosba
Dobrý den paní Orlíková,
Řeknu vám celý příběh jak jsem se k cigaretám dostala příběh začíná ještě na škole tam jsem myslím či tuším byla nervozni nebo proste stresove situace jsem si moc brala a brecela jsem moc a jeden den jsem si rekla sama sobe to prece není mozne prece musi neco existovat na zvladaní stresovych situaci tak jsem si koupila cigaretove doutníčky vykourila jsem dva na ráz oci me svitili mela jsem zuzene zorince a na 2 hodiny jsem usnula pak jsem se probudila a bylo me dobre lechtalo me neco na nohach na koncetinach nevim co to bylo ? kamarad me rekl na to se vy... ze ses takovy v pohode najdi si praci a tak neumis s tim pracovat ohledne tabaku a tak ale kdyz jsem si druhou noc sla lehnout tak jsem bez nikotinu neusnula musela jsem si zapalit nejdriv se u me abstinencni priznaky velka stolice kourenim smrdi prujem a tak pak jsem prestala asi na mesic a zacala jsem kourit ty slabe cigarety kiss a ruzovy black nebo tak nejak se to jmenuje ty jsou slabe ty muzu a zadnyho psychologa nepotrebuju ted jsem uz v pohode kdyz clovek kouri cigarety sice kasle ale snazi se na vsechno zapomenout mluvi z cesty a po tay tech cigaretach uz nechodim tak na zachod neznam barmanku ktera by nekourila vy snad ano ? vy kourite nebo ne ? dekuji vam za odpoved s pranim pekneho dne a s pozdravem Jana N. nasla jsem internetovou stranku co na to rikate ?
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1148499747-sama-doma/video/ kdo nekouri neni ni nekdo mi to rikal a 3 cigarety nebo 4 denne nekdo to rika i lekar

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Přečetla jsem si Vaše vysvětlení toho, jak jste se dostala k cigaretám, proč jste začala kouřit a kouříte nadále. Říkám si tedy, proč tedy vlastně píšete se žádostí o radu, pokud Vám kouření vyhovuje a nemíníte se ho vzdát. Chápu, že se kouřením snažíte přemáhat úzkost, zvládat stresové situace a že máte pocit, že díky tomu zapadnete do kolektivu. Já si myslím, že by bylo zdravější to řešit jinak než prostřednictvím cigaret, proto jsem Vám v předchozí odpovědi nabízela i kontakty na psychologickou pomoc. Vy se snažíte nás přesvědčit, abychom Vám schválili, že je kouření ve Vašem případě v pořádku, případně žádáte, abychom Vám poradili lepší značku cigaret... což bohužel ani já ani nikdo z mých kolegů udělat nemůže. Mám pocit, že se nějak míjíme v tom, co byste od nás chtěla, a co my Vám v rámci této poradny můžeme poskytnout. Patrně by bylo lepší, jak jsem již v minulosti opakovaně psala, se s případnými dotazy, které se týkají tabáku, obracet na kolegy, kteří se zabývají přímo problematikou kouření a závislosti na tabáku. Níže uvádím kontakty:
http://www.odvykani-koureni.cz/on-line-objednavani
Případně na linku pro odvykání kouření:
Linka pro odvykání kouření
844 600 500
Linka pro odvykání kouření je službou České koalice proti tabáku, z.s. všem kuřákům v ČR. Naši konzultanti se Vám věnují každý pracovní den (PO-PÁ) od 11 do 16h, a to za poloviční cenu hovorného, než je Vaše běžná tarifní sazba