prosím rychle
roky
Po davce se mi
Objevila boule na žíle měl sem studenou ruku bolí to jak Čert a z žíly začalo vitejkat matro bolest se přesunula na hrudnik. Tak jestli nevíte co to je?

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
těžko soudit takto po internetu, co se Vám přesně stalo, každopádně se Vám evidentně aplikace nepovedla a vzhledem k příznakům Vám můžu doporučit jediné - vyražte okamžitě k lékaři. Pokud byste měl z nějakého důvodu z návštěvy lékaře obavu, zajděte nejprve do Kontaktního centra pro uživatele drog (v Plzni máte dvě možnosti, níže přikládám kontakty a otevírací dobu). V Kontaktním centru jsou schopni poskytnout základní ošetření, zhodnotit Váš stav a doporučení pro lékaře (případně poskytnout doprovod).
Neváhejte a běžte co nejdříve. Doufám, že budete v pořádku.
Vilma Šilarová
Kontaktní centrum POINT 14
Husova 14, Plzeň, 301 00
telefon: 377235526
http://www.point14.cz
po - pá     8:00 - 16:00
Kontaktní centrum CPPT o. p. s.
Havířská 11, Plzeň, 301 00
telefon: 377421374
http://www.cppt.cz/
09:30 - 11:30 12:30 - 15:30 16:00 - 18:00
Út 10:00 - 18:00
St 09:30 - 11:30 12:30 - 15:30 16:00 - 18:00
Čt ZAVŘENO
09:30 - 11:30 12:30 - 15:30 16:00 - 18:00