problem s marihuanou
MrHen
Ahoj v patek jsem se s kamaradem zhulil a hned nastal stav zhulenosti tak sme sli spat ale pretrvava to do dnes coz je středa nevim co mam delat rano se probudim z pocitem zhulenosti jak dlouho to bude trvat nebo jak to mam urychlit. Jinak jsem zacatecnik z travou mel jsem ji parkrat ale po teto zkusenosti uz travu nechci videt. Dekuju za odpověď

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Chápu, že pokud se již několikátý den probouzíte, jak sám píšete, "zhulený", tak že to asi už nebude nic příjemného.
Ptáte se, jak dlouho by mohl tento stav přetrvávat. Není úplně obvyklé, aby pocit intoxikace přetrvával do dalších dnů. Už to, co se Vám děje nyní, lze považovat za poněkud nestandardní a rozhodně by se daná situace měla postupem času uklidňovat - stav by tedy měl odeznívat. Přetrvávající potíže nastávají výjimečně.
Bohužel, nepíšete, jak onen stav zhulenosti vypadá (?). To by možná pomohlo lépe posoudit, co se s Vámi děje...
Každopádně, pokud by daný stav přetrvával i nadále, doporučila bych se obrátit na příslušné odborníky. Můžete zkusit začít u praktické lékařky, případně zkusit vyhledat neziskovou organizaci, která se specializuje přímo na problematiku návykových látek - pokud chcete, ráda Vám vyhledám pracoviště v místě Vašeho bydliště. Pokud by se stav zhoršoval, doporučuji lékaře vyhledat určitě - tím nic pokazit nemůžete.
Doporučovala bych nyní hodně pít a zkusit zůstat spíše v klidu, v prostředí, kde se dobře cítíte. Je možné, že stav je zejména psychického charakteru - nemusí být tedy způsoben tím, že v těle THC ještě stále působí. Ověřený recept na rychlejší odbourávání THC z těla bohužel neexistuje. Stav by Vás neměl nijak ohrožovat - jde spíš o to aktuálně překonat onu nepříjemnost.
Vzhledem k tomu, jak na Vás tráva působí, bych opravdu doporučovala již znovu nekonzumovat. Na psychiku některých lidí může THC působit nevyzpytatelně, negativně, což bude pravděpodobně Váš případ. Dala bych si pozor nejenom na THC, ale většinu jiných návykových látek, které psychiku ovlivňují - sám píšete, že to takto vnímáte, což je fajn.
Doufám tedy, že se Vám co nevidět udělá dobře! Pokud budete chtít, můžete se na nás kdykoliv v budoucnu obrátit, ráda o Vás zase uslyším.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková