Jak dlouho vydrži THC v moci?
Chrochro
Dobry den jsem si jist ze tato otazka je u vas velice bezna ale presto se chci zeptat, Mam 175cm a vazim okolo 50kg hulil jsem 3 mesice v kuse nekolik jointu dene. Mel bych dostat mocove testy za mesic uz 3 dny apstinuji a snazim se hdone pit vodu s citronem a slysel jsem ze pomaha pit hodne mleka. Myslite ze bych mohl byt cisty do mesice? Velice dekuji za odpoved predem.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
ano dotazy tohoto typu jsou na naší poradně celkem časté. Nikdo Vám ale nedokáže určit přesnou dobu ve které ještě bude možné detekovat marihuanu ve Vašem těle. Záleží to na více faktorech jako například použitém testu, množství zkonzumované drogy, četnosti užití, individuálním metabolismu apod.
Ve Vašem případě se jednalo o dlouhodobé a každodenní užívání marihuany. Při pravidelném užívání je možné testy z moče detekovat THC přibližně 30 dní. Takže se budete pohybovat na hranici možné detekovatelnosti (pokud vydržíte do té doby nehulit). Může se ale stát, že budete mít testy ještě pozitivní.
Přeji ať Vám testy dopadnou dobře.
Miroslav Giljan