jak mu pomoci?
skrehulka
Dobrý den,posílala jsem dotaz ohledně přítele a jeho paranoidní stavy-děkuji moc za odpověď.Bohužel jsem ze zlínského kraje(Vsetín)tak prosím o kontakty na nejbližší poradny.Děkuji
Ps.Pokud přestal,jak tvrdí,stavy můžou přetrvávat?Nebo časem vymizí?
Odkazujete ho na poradnu,takže předpokládám,že to nebude jednoduché a musí to řešit touto cestou?Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Pokud opravdu přítel přestal konzumovat, měli by tyto stavy postupně slábnout, až odeznít zcela (pokud by šlo o důsledky užívání pervitinu a s tím spojenou toxickou psychózu - viz předešlý dotaz a odpověď). V případě, že by šlo o nějaké jiné potíže, které mohou drogy odstartovat, bylo by to složitější. To, ale nelze poznat a objektivně zhodnotit takto na dálku, bez toho aniž by přítele vyšetřil lékař/psychiatr.
U Vás se můžete obrátit na Kontaktní centrum, které ve svých službách nabízí mimo jiné i poradenské služby pro blízké osoby. Můžete se na Káčko obrátit Vy sama a o všem se podrobněji poradit. Pokud by přítel došel k tomu, že by i on odbornou pomoc využil, vše by mu zde pomohli zprostředkovat. Níže uvádím i kontakt na lékařskou pomoc. V případě, že by stavy (o kterých píšete) neodeznívali, bylo by rozumné se s AT ambulancí spojit. Jednoduché to nebude, doporučuji obrátit se na odborníky a nechat si pomoci, jak Vy, tak přítel...
Kontaktní centrum Klíč
tel.:
737 451 757, 571 436 900
e-mail:
kc-klic@seznam.cz
adresa:
Ohrada 1879, Vsetín
Provozní doba:
Pondělí
10:00 - 12:00   13:00 - 16:00
Úterý
10:00 - 12:00   13:00 - 16:00
Středa
10:00 - 12:00   13:00 - 16:00
Čtvrtek
10:00 - 12:00   13:00 - 16:00
Pátek
Zavřeno
Kontaktní osoba: Mgr. Jakub Olšák
http://www.agarta.cz/kontaktni-centrum.html
AT ambulance
J. Sousedíka 1204, Vsetín
telefon: 571429639, 721428525
MUDr. Lenka Šebelová
Zatím se mějte hezky, kdyby něco, pište.
S pozdravem MK