Pure Cocain
Marty
Jak mohu zjistit čistotu kokainu, aniž bych měl laboratoř? Zřídka ho užívám při náročných úkolech, ale některá tvrzení uvádějí běžnou čistotu okolo 25 %. Prosím o jednoduchou nápovědu jak přibližně zjistit čistotu.

Odpověděl: MUDr. Tomáš Páleníček
Zdravím Vás.
Čistotu kokainu laicky bez laboratorního analytického vybavení, zavedené metodiky a 99%+ analytického standardu nemáte šanci zjistit, a to ani přibližně. Pokud bude někdo tvrdit opak, tak lže. Co se týká čistoty kokainu na evropském trhu, tak ten je obecně velmi naředěný, většinou je obsah čistého kokainu opravdu kolem těch 20-30%. Nejčastěji bývá naředěn levamisolem nebo paracetamolem, ale také spoustou jiných látek.
Chápu, že byste chtěl zjistit, jaká je čistota toho, co kupujete, případně se zjištěním ochránit před látkou, která by obsahovala něco jiného než kokain, ale bohužel to v běžných podmínkách není možné.
Užívání kokainu má řadu rizik, to asi nemusím zdůrazňovat a předpokládám, že jste si jich vědom, když píšete, že kokain užíváte zřídka. Snížit rizika můžete tím, že nebudete kokain kombinovat s jinými látkami včetně alkoholu, že ho nebudete užívat ve vícedenních tazích, a organismu po užití dopřejete nějaký čas na regeneraci.
MUDr. Tomáš Páleníček