adipex a antikoncepcia
Ria
Potrebujem schudnut ale mineim uzivat adipex tak cca kazdy 2-3den nie denne.zaroven chcem uzivat antikoncepciu a chcem sa opitat ci to neznizi jej ucinky?a predtym som s apytala ci bi adipex ovplyvnil krvne testy na drogy...kedze bi som ho neuzivala denne len obcasne a pred testymi bi som neuzivala cca mesiac..a ci sa da zistit aj testom na moc adipex?dakujem

Odpověděl: Amrit Sen
Rio, zdravím Vás.
Lék Adipex Retard by neměl účinek hormonální antikoncepce ovlivnit. Výsledek krevních testů by měsíc po posledním užití rovněž ovlivnit neměl. Navíc při běžných lékařských krevních testech se detekce drog neprovádí, děje se tak pouze cíleně, pokud je k tomu důvod a i o tom byste jako pacientka, nebo případně jako podezřelá z protiprávního jednání pod vlivem návykové látky, měla vědět. Nepíšete, jestli Vám Adipex předepsal lékař, nebo jestli jste si jej opatřila nelegálně a nasadila si ho sama. V každém případě by měl každý užívání Adipexu podrobně konzultovat s lékařem, vzhledem k rizikům, které jsou s jeho užíváním spojena. Nerozumím tedy tomu, co máte na mysli pod pojmem "občasně". Adipex není v žádném případě "legrace", kterou byste mohla užívat, jak si zrovna usmyslíte a nemůže jej brát zdaleka každý. Adipex by mohl například zkomplikovat a prohloubit zdravotní potíže tomu, kdo není zcela zdráv. Kromě toho, že by se při "občasném", nebo nekonzultovaném užívání kýžený efekt zhubnutí nemusel dostavit. Riziko vzniku závislosti roste s délkou užívání. Také je důležité vědět, že existuje řada běžně užívaných léků, se kterými by se neměl v žádném případě kombinovat.
Domnívám se, že na otázky, které jste nám položila, by Vám lékař, který by Vám Adipex předepsal, s největší pravděpodobností spolehlivě odpověděl. Pokud jste si lék sehnala pokoutně a naše Varování Vás neodradí, buďte na sebe, prosím, opatrná.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli se ozvěte,
Amrit Sen.