Pravda o Hitlerovi
zvědavá studentka
Na jákém psichostimulantu byl závislí Adolf Hitler? Někde se uvádí že na metamfetaminu a méně často na kokajnu. Ať už de o literaturu,internet,nebo dokumenty. A je pravda,že při pokusu o sebevraždu užil íněkčně gram metamfetaminu a nezabilo ho to,a proto se střelil do hlavy? Tato verze,která je stvárněna ve filmu o něm, a v dokumentu na Prina Zoom se uvádí nejčastěji. A ještě něco. Zákaz volného prodeje efedrinu nic neřeší. Metamfetamin se dá stejně jednoduše pomocí redukce OH skupin vyrobit ze sinerfinu,nebo fenilalaninu. Oboje je volně prodejné. A i kdyby zakázali i to,tak se dá vykvasit v miskách z običejného cukru a kvasnic.

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz i za Váš názor v oblasti legislativy.
Ptáte se nato, jaké návykové látky pravděpodobně užíval Hitler a jakým způsobem mohl zemřít. Bohužel toto je oblast dotazu spíš pro historiky a specialisty na život Hitlera. Z našeho pohledu tato historická fakta nejsme schopni posoudit.
V tomto ohledu Vás tedy bohužel musím zklamat a tato otázka Vám z naší strany zůstane nezodpovězena.
K připomínce ohledně legislativy. Určitě s Vámi budu souhlasit v tom, že restrikce v oblasti dostupnosti látek, ze kterých je možné vyrobit návykové látky, nejsou stoprocentní. Legislativa také "nestíhá" rychle reflektovat všechny změny  a novinky v této oblasti. Z toho důvodu tedy značná část prostředků, z kterých lze návykové látky vyrobit, bude neustále unikat. Výrobu z cukru bych však měla tendenci zpochybnit.
Omlouvám se, že odpověď tedy není kompletní, ale v první části se opravdu jedná spíše o historická fakta.
Pokud budete tedy chtít, můžete se na nás obrátit i kdykoliv v budoucnu.
Přeji, ať Vám zvídavost vydrží co nejdéle.
S pozdravem,
Tereza Mazáková