Syn je asi drogově závislý
Vandík
Dobrý den, jsem tu poprvé, mám syna 24 let,a pravděpodobně jede v pervitinu ( šňupe,kouří). Bydlí sám, s partnerkou se rozešli, má jedno dítě. Už nevím, co mám dělat, tahá ze mě peníze, nepracuje, je náladový až paranoidní, občas agresivní. Lže, je nespolehlivý. Vždy slibuje, že si najde práci, ale déle než pár dní tam nevydrží.Má kamarády podobného ražení - bez práce, fetují. Žádný dlouhodobější vztah mu nevydrží. Mám jenom jeho, a nevím, jak mu pomoci. Přiznal mi, že v pervitinu jel, a že už s tím přestal, já jsem přesvědčená, že lže. Jak se mám k němu chovat ? Co mám podniknout, a jak mu pomoci ? Kam se případně mohu obrátit ? Jeho pravděpodobně nikam nedostanu, problém si nepřiznává. Trvá to už více jak tři roky. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Trochu to vypadá, že syn ber, no rozhodně žije zahálčivým způsobem života. No, asi nejrozumější by bylo nyní jej začít odstřihávat od peněz. Ono se zdá, že je nyní celkem bez problémů (může se poflakova a maminka jej živý, šatí, ... nemusí si dělat starosti. Ty nechává na vás. Vy zase problém, zcela očividně máte. Nu, nejlépe by bylo, dát do kopy napřed sebe, protože ve vašem stavu nejspíše moc smysluplných věcí nevymyslíte. Takže dobré doporučení by bylo, najít si psychiatra a nějaké poradentské centrum pro rodiče. Nicméně, obávám se, že nejbližší centrum je v Praze, pokud vím, tak nikde v okolí Rakovníka nic není. Jezdí za námi jedna maminky odněkud z Rakovníka, protože v okolí ni nenašla. konatkt na poradnu najdete na našich stránkách (www.sananim.cz - poradna pro rodiče). Kdyby bylo třeba napište.