LSD
Igor
Dobrý deň. Volám sa Arpád a Mám 15 rokov... Mal som možnosť vyskúšať LSD ale bál som sa. Prekonal som v živote dosť náročné psychické nátlaky z dôsledku deväťročného súdenia mojich rodičov.... Chcel by som sa opýtať, že čoho sa môžem obávať aj pri užití veľmi malej dávky LSD. Nehcel by som sa totižto zblázdniť a doživotne ostať psychicky narušený.
Ďakujem :)

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
to, že či Vás užitie LSD alebo iného halucinogénu negatívne poznačí do budúcna Vám nikto nedokáže predpovedať dopredu. Negatívnym dopadom užitia LSD sú ohrození hlavne ľudia, ktorí majú predispozície k rôznym psychickým poruchám. Užitie psychoaktívnych látok môže u týchto jedincov spustiť dokonca aj dlhodobé psychické komplikácie, prípadne už súčasné komplikácie zhoršiť. Ťažko môžete odhadnúť, či Vy patríte alebo nepatríte do tejto skupiny.
Je fajn, že uvažujete nad svojím konaním. Skúste si o droge LSD, prípadne aj o iných halucinogénoch ešte niečo načítať. Napríklad aj na stránkach našej poradne. Rozhodnutie, je ale na Vás. Každé užitie drogy má rôzne riziká a pozitíva, a je dobré o nich vedieť, keď sa rozhodujete, či drogu vyskúšať alebo nie. Užitie LSD by pre Vás mohlo byť mimo iné rizikové i vzhľadom k Vášmu veku a k stále sa vyvíjajúcej sa psychike.
Zatiaľ sa majte dobre a keby ste sa chcel ešte niečo opýtať tak znovu napíšte.
Miroslav Giljan