piko
luk
Dobry den,
Dal jsem si piko jen jednou. A nebylo toho moc, teda aspon myslim ze toho nebylo moc. Kdyz bych to mel odhadnout tak asi tak 1cm dlouha celkem uzka cara. Chtel bych poprosit o rady jak uz si nikdy nedat protoze z ttoho mam strach. A jestli se muze stat ze se stanu zavislym.?
Moc dekuji za odpoved :)

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Luku,
díky za dotaz.
Začnu od konce. Když budete s užíváním pervitinu pokračovat, je tu samozřejmě riziko, že se závislým stanete... A postupně můžete přijít o řadu věcí, jichž si ceníte. To je běžný scénář u každého aktivního uživatele. Že z pervitinu máte strach je dobrá zpráva. Strach je lepší, než li nadšení. A je jistě mnoho důvodů, proč se obávat nějakých negativních důsledků.
Dále se ptáte, jak to udělat, abyste si již nic nedal, když máte s pervitinem jednu zkušenost. Zajímalo by mě, z čeho pramení vaše obava? Nemusíte přeci dělat nic, co nechcete. Nebo vám někdo drogy nutí? To by bylo na trestní oznámení.
Obecná rada zní - vyhýbejte se příležitostem, kde se droga vyskytuje a užívá, vyhýbejte se uživatelům, vyhýbejte se nudě, řešte včas své problémy. V tuto chvíli o nic přijít nemusíte; i americký prezident Clinton přiznal, že kouřil marihuanu...
Je dobře, že se otázkou neužívání drog zabýváte. Naprosto s vaším rozhodnutím souhlasím a podporuji vás v něm.
Kdybyste měl nějaké další otázky, napište.
Hodně úspěchů a krásný život
J.Chudomel