odvykání Lexaurinu
malaga
Dobrý den, je možné při pomalém snižování dávek Lexaurinu (nyní necelé dvě tablety 1,5 mg večer), užívat nálev z nati šišáku bajkalského ke zmírnění abstinenčních příznaků? ( 1 šálek ráno, 1 večer, po večerním navíc Lexaurin).
Děkuji Vám za odpověď
Malaga

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
omlouvám se za pozdní odpověď. Nezjistila jsem, že by účinné látky rostliny šišák bajkalský měly nějak interagovat s Lexaurinem. Nejsem si jen jistá, zda je to nejúčinnější pomoc při vysazování benzodiazepinové medikace, protože má spíše účinky na zvýšení obranyschopnosti organismu, než zklidňující. Nicméně to jistě není látka, která by Vám měla nějak ublížit.
Nepíšete, zda máte Lexaurin předepsaný od lékaře nebo zda jste jej získávala jiným způsobem. Ani nevím, zda jej nyní vysazujete pod lékařským dohledem nebo se snažíte vysadit svépomocí. Pokud jste v kontaktu s ošetřujícím lékařem, bylo by ideální vše konzultovat s ním. Kontaktovat lékaře bych doporučila, i pokud jste měla původně Lexaurin z jiného zdroje a vysazování jste zatím s nikým s lékařů nekonzultovala. Protože snižování dávky a vysazování benzodiazepinových léků může být dosti náročné, a je nanejvýš vhodné být pod lékařským dohledem a mít možnost postup vysazování stanovit s odborníkem.
Pokud byste potřebovala nějaké kontakty, kam se obrátit, ráda Vám je poskytnu, pokud napíšete, odkud jste.
Zatím přeji hodně štěstí.
B. Orlíková