detox od drog
gejitka
dobry den chi se zeptat na moji kamaradku ktera uzivala rok v kuse pervitin a marihuanu denne 10let.naposledy uzila pervitin i marihuanu 25.7.a 1.10 ma jit na drogove testy do kromerize na to od policie nakazane..i jaterni testy ji budou delat.chci se zeptat co v tech testech se vse ukaze ajestli zjisti zda to uz nebere.apred jakou dobou to mela naposledy.tedka kamaradka pije detoxikacni caje a vodu a ji hodne zeleniny a ovoce.a za jak dlouho ty testy budou hotove.a budou ji brat moc i krev?jak si muze procistit jatra a moc a krev_
?dekuji za vasi odpoved a za radu......

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Je od Vás pěkné, že se kamarádce takto snažíte pomoci.
Ptáte se na to, zda po téměř třech měsících abstinence budou testy negativní. Pokud kamarádka opravdu přes dva měsíce pervitin, ani THC neměla, nemusí se ničeho bát, testy budou negativní - a to jak testy z krve, tak z moči. Kamarádce bych na Vašem místě pogratulovala a hodně ji v abstinenci podpořila. Bylo by škoda, kdyby se abstinence po testech porušila. Určitě abstinovat po takto intenzivním užívání nebylo rozhodně jednoduché - je dobrá, že se takto drží.
Co se týče "pročištění" těla, tak to bych doporučila přesně ten režim, který popisujete - jednoduše zkusit žít zdravě, rozhodně žádný alkohol a ani jiné návykové látky. V lékárně např. jsou dostupné preparáty na pročištění jater, pokud budetet chtít, jsou volně dostupné - není nutný lékařský předpis.
Ptáte se také na játra - ty nejlépe ochrání tím, že bude pokračovat v abstinenci. Pokud došlo k poškození jater, běžné testy neodhalí, na základě čeho k poškození došlo - z testů není patrné "co" játra poškodilo - jaterní testy tedy např. neodhalí, že užívala právě pervitin apod.
Přeji tedy kamarádce odhodlání k abstinenci i do dalšího období a hlavně, ať se v ní dobře cítí.
Pokud budetet chtít, můžete se na nás kdykoliv zmovu obrátit.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková