THC v moči
Míra
Dobrý den, mohu se ještě zeptat jak dlouho je THC v moči, jestliže jsem měl naposled před měsícem, zda by se na testech něco našlo? Děkuji za odpověd\'

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
s největší pravděpodobností test ze vzorku moči pozitivní nebude. THC se dá detekovat v moči od několika dní do několika týdnů po užití. Závisí to na řadě faktorů, ponejvíce ale na tom, jak často a jak intenzivně člověk předtím marihuanu užíval. Pokud se jednalo o jednorázové, ojedinělé užití, tak bude možné THC detekovat kratší dobu (při spodní hranici uvedeného rozmezí). Pokud jste ovšem marihuanu předtím kouřil opakovaně po nějakou delší dobu, tak se bude dát THC detekovat déle (výjimečně i déle než jeden měsíc). Pokud jste byl předtím dlouholetým každodenním kuřákem marihuany, tak by testy mohly být pozitivní i po měsíci po posledním užití. V případě občasného, nepravidelného a nepříliš častého užívání se testy negativizují cca do dvou týdnů...
Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaké potíže v případě, že byste měl při případném testování test pozitivní na THC?