Operace a extáze
Kateřina
Zítra jdu na operační výkon, včera a predevčirem jsem si vzala extáze (400mg jeden den, 400mg druhy den).. Mám operace v celkové anestezii, je to malý výkon, trvá cca 20 min. Radši to nějak posunout? Jsou tam rizika? Nebo mužů poprosit provést ten výkon v lokální anestezii, kdyby to šlo ?
Děkuji

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Je fajn, že se nad situací takto zamýšlíte. Nevím, zda si ještě stihnete přečíst mou odpověď, ale já bych na Vašem místě operaci buďto odložila nebo celou situaci konzultovala s ošetřujícím lékařem.
Chápu, že se jedná o malý operační výkon, ale přece jenom, celková anestezie je poměrně podstatný zásah do těla.
Rozsah anestezie určuje anesteziolog. O lokální anestezii jistě požádat můžete, ale je na něm, zda to povolí vzhledem k rozsahu a způsobu operace.
Do budoucna bych se takovýmto zásahům do těla v předoperační době snažila vyhnout - pokud je to možné.
Každopádně přeji, aby operace dopadla dobře! Brzké uzdravení.
Pokud budete i nadále návykové látky užívat, doporučuji co největší obezřetnost.
Pokud budete chtít, můžete se na nás kdykoliv znovu obrátit.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková