dcera
máma
Již dvakrát jsem psala,dcera bere pervitin,já jsem to zjistila az kdyz vykazovala známky v chování i fyzické zhubnutí)jinak jsem ale netestovala nechtěla,je jí 22let) a to je právě rok,moc se snažím jí pomoci,vždy to vypadá,že chce,ale pak se ztratí z domu třeba 3,4 dny,neodepíše na smsku.také se na měsíc odstěhovala,ale komunikovala se mnou a s tím ze je v porádku a že se chce vrátit domů...ale přerušila studium poslední rok bakalářského studia,začala chodit na brigádu,ale ted zase o ní nevím...mám o ní strach,chci ji pomoci,zbytek rodiny uz jí odepsal vč. sester a já už začínám být psychicky na dně, s rodinou jsem se pohádala i já,mám výčitky že je to moje vina..jsem z Kladna...muzu přijet pro radu

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za důveru, s kterou se na nás obracíte. Nápad navštívit poradenské pracoviště vnímám jako velmi pozitivní, rozhodně tento nápad doporučuji dotáhnout až do konce. V poradně Vám mohou pomoci podívat se na situci, probrat další možnosti spolupráce s dcerou apod. Poradnu můžete vyhladat nejprve Vy sama jakožto matka, posléze je však možné spolupracovat také v rámci dalších členů rodiny.
Pokud Vám nevadí dojíždění do Prahy, mohu Vám nabídnout tato pracoviště - neziskové organizace, kde se věnují přímo poradenství osobám nacházejícím se v podobné situaci, jako je ta Vaše. Doporučuji daná pracoviště nejprve kontaktovat telefonicky a doptat se na veškeré podmínky spolupráce, termíny konzultací atd.
Odkazy:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
http://www.prevcentrum.cz/Ambulantni-lecba
Doufám, že v zařízeních najdete patřičnou podporu a že spolupráce bude úspěšná!
Přeji pokud možno klidný zbytek dne. Doufám, že se situace bude vyvíjet pozitivním směrem.
S pozdravem,
Tereza Mazáková